MilasMt2 Değerlendirmesi - Metin2 Hileleri, Sura Efsunları, Ninja Efsunları, Şaman Efsunları, Savaşçı Efsunları

MilasMt2 Değerlendirmesi

Merhaba arkadaşlar yeni bir metin2 pvp server değerlendirmesiyle karşınızdayız, oyun gayet güzel emek üzerine kurulu bir server fakat, GM 'lerin bazı kişi veya kişilere item verdiğini düşündüm ve bıraktım buda benim kendince kanıtım oynamak isteyen oynar.




Benim kanıtlarım bunlar arkadaşlar GAZI isimli şahıs nasıl olurda sıralamada ilk 60 da yokken birden oyunda 95 level olarak dolaşmaya başlar? Açıklaması çok zor olacak bir soru ya sıralama bozuk sıkıntılı diyecez ama bozuk değil herkesi sayıyor sorunsuzca GAZI isimli şahsımı unuttu?  Sizinde konuyla ilgili yorumlarınızı bekliyoruz..










Etiketler; MilasMt2.com, MilasMt2, MilasMetin2, MilasMt2 Oynamalıymıyım, MilasMt2 Güvenilirmi, MilasMt2 Değerlendirmesi, MilasMt2 GM Level Verdi, MilasMt2 Gm Yardımı,